kärleken funkar inte alltid men nu gör den det

usch är riktigt förbannad så jävla sur och trött på vissa killar ...
fuck off bitch don't need you in my life !!
ångrar att jag någonsin föll för dig för du är bara patetisk ...
iaf behövde få ur mig det : /
och nej det är inte Kudde jag snackar om utan en annan snubbe ...
Kudde skriver världens underbaraste gulligaste sms asså ...
saknar honom så jävla mycket !!
" Det kanske är kroppens sätt att säga till mig att jag är kär "
det som är så underbart med Kudde är att han är så speciell på många olika sätt ...
haha sa nyss till honom att vi helt enkelt får flytta ihop
" Om några år :P "
hahaha Kudde jag vet att du tänker vafan är det för fel på henne :P
men älskling jag skojade :)
juste hittade en bild på en bengal katt som var så himla sööööt, så häftiga ögon :O

 pössz ,... // Caaamii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0