Johan Palm släpper skiva... Sami blir ledsen xD

Hej alla älsklingar !!

skickade nyss ett sms till Sami om att Johan Palm ska släppa skiva haha alltid lika roligt med hennes reaktioner :P
okej hon är inte ledsen bara väldigt frågande :P
" LOL!!! WTF VARFÖR " så sa jag men han ahr fått skiv kontrakt
" Va men lol XD "
haha ja så kan man ju alltid reagera :P
ni som tittat på idol vet nog vem han är eller jag tittade inte exakt så mycket på det och jag visste ändå vem han var haha xD
men nu har han skrivit på ett skivkontakt med Sony BMG
" – Jag vill bli jättestor, både här hemma och internationellt. Det skulle jag älska. Och att bli rik, säger han och ler. "
" Johan Palms debutalbum släpps i vår och i sommar blir det turné. Och flickfavoriten har flyttat hemifrån. ”Sony har fixat en lägenhet till mig, så jag bor i Stockholm nu”, säger han. "
Jadu " lilla " Johan många vill nog bli jättestora och rika : )
är det någon som vet hur lång människan är ?
har funderat på det ganska länge faktiskt ...
för er som undrar vem han är ...
här är lite bilder och ni kan läsa artikeln på Aftonbladet
längtar tills på lördag då ska  älsklingen komma hit !!
men nu ska jag käka klart min frukost :) 



pössz ,... // Caaamii

Kommentarer
Postat av: Eem

Lille Johan.. haha!

2009-02-05 @ 14:23:42
URL: http://emeliemalmborgs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0