jaha jaha porrfilmer på 7-eleven

Hejje alla sötisar !!

kom hem för nå tag sen vart inge fika med älsklingen i stan ... 
saknar honom dock otroligt mycket ... 
tänkte att det kanske är bättre att jag pluggar ist han skulle ändå köra så ...
han håller på att ta körkort :) 
så duktig <3
idag testade jag mina nya stövlar ...
de var såååå sköna att gå runt i jättemysiga :) 
tack så mycket mamma du är bäst !! 
oj borde nog ringa henne och kolla om hon vet att pappis blivit flyttad : o 
vad ska ni göra för roligt idag ? :) 
sami skickar alltid så knassiga sms har jag märkt haha ... 
lite sådär random 
" omfg de säljer porrfilmer på 7eleven xDDD " 
ja det är nog jättebra att veta :P 
har dock inte märkt det, har någon av er sett det : o 
kanske något nytt de börjat med ? 
men nu sötisar måste jag studera lite återkommer <3

pössz ,... // Caaamii

Kommentarer
Postat av: Jenny Lennartsson

Okej själv har jag vart på möte tills nu så ska strax börja med maten sen kolla på tv & bara slappa :)

2009-02-10 @ 19:25:46
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0