indisk mat och ryska dockor

Hejje alla sötisar !!

jag lagade en mega god spagetti rätt : )
hade spagetti,kyckling, piri-piri sås, starka indiska " såser "
det vart lite störande starkt men sååå gott :)


här har ni den ryska dockan jag fick av min morbror btw
den skriker sommar !! :)
sen är den lite  sisådär perfekt för mig


lite smygbilder på hur håret blev tar inga helbilder för jag vill inte att kudde och sami ska se riktigt allt av det ...
men jag visar nog imon eller på lördag beroende på när kudde kommer hit :)
han ska hit imon o hjälpa mig med no-läxan haha men vene om det blir nogt av det vi får helt enkelt se :)

annars har det inte hänt sådär jättemycket ...
tagit hand om mitt pet ...
börjat fixa om ett klädesplagg som jag tänkte slänga ...
funderat ut vad jag önskar mig av mamma i födelsedagspresent :)



pössz ,... // Caaamii

Kommentarer
Postat av: klara

ohh jättefina jeans och va fin du blev i håret

2009-02-03 @ 21:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0