i stan med sami

Hejje alla älsklingar !! :)

idag har jag varit i skolan hade mega roligt tack sötisarna i skolan som får det att vara toppen !! :) <3
även fast hoehoe var riktigt sur idag och gnällde på det mesta ...
så fick jag henne att göra 20 indian hopp haha mitt ute vi andra garvade ihälj oss ...
hon ville ha en bit av min muffins med brownie topping ...
jag och Eva köpte vars en och smakade de var så goda asså :)
men hoehoe gillade dem dock inte men whatever hon gillar inte kokos ...
sen var jag med sami i stan och vi gick runt lite och kollade kläder och letade upp hängslen och så :)
saknat henne såååå mycket så var riktigt roligt att vara med henne :)
denna bilden bjuder vi på ...
sami provade en hatt inne på H&M;S herravdelning :)




pössz ,... // Caaamii

Kommentarer
Postat av: Jenny Lennartsson

Hihi mm visst är det lite knäppt att ha en rulltrappa upp trill gymmet dom kan väll gått gå :)

Okej pizza som är så gott, bra av dig att hålla dig undan det :)

2009-02-09 @ 19:22:05
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0