Alla hjärtans dag är snart här : o

ja som sagt i det tidigare inlägget så är alla hjärtans dag snart här ...
detta år känner jag mig väldigt kärleksfull : )
vill köpa en nallis till Sami en miranda nalle de är bara för söta ...
fick en av henne och sofie i julklapp ...
men vene vad jag och kudde ska göra antagligen kommer vi inte kunna vara med varandra den dagen ...
hade dock varit så jäkla mysigt : (
men en polare har sagt att vi kanske kan låna lägenheten ett par dagar för han och hans tjej ( som han bor ihop med ) ska resa då detta inträffat : )
skulle faktiskt vara rätt mysigt
kanske köpa en en alla hjärtans dags tårta : o
haha detta känns så ovanligt men alex är verkligen speciell på väldigt många olika sätt ...
fast iofs måste tårtan vara i choklad och en jäkla massa isf x D
fy vad den killen tycker om choklad haha :P
vad ska ni göra på alla hjärtans dag ? : o
sami bami vad ska du göra sötis : (
om jag inte är med alex vill jag verkligen vara med sami den dagen : )
en shoppingrunda i stan och kanske nå bio och sova över, bättre kan det nog inte bli : )
vill köpa något till alex har några saker i åtanke men kan inte skriva ner för människan läser min blogg och vill att det ska vara en överraskning : )
har ni några förslag så skriv bara eller berätta :)
men nu ska jag ringa alex så vi redar upp allt han tror att jag dumpat honom : ( </3
sötis jag tycker om dig för mycket för att göra något sådant ...
 


pössz ,... // Caaamii

Kommentarer
Postat av: klara

jag ska vara med min pojkvän vad vi ska göra vet vi inte än. awh jättesöt nalle, det där med christian lät lite hemskt men det är verkligen så. hoppas det går bra med dig och alex hur länge tror du att ni kommer vara ihop? vad är det som gör honom så speciell? kramar

2009-02-08 @ 14:10:38
Postat av: Foki

sv: tack så mkt! :)



ååh jag längtar till alla hjärtans dag ^^



// Ha en trevlig kväll :)

2009-02-08 @ 18:45:25
URL: http://foki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0