usch

Hejsan alla ...

idag har varit en sån där dag då jag vaknat upp och bara spytt...
färlåt för att jag skriver det men jag mår verkligen inte bra just nu och jag fattar inte vad som är fel...
jag mår mega dåligt och har ont och ryggen knäcks hela tiden och min adning har blivit så mycket värre än vad den var innan...
mamma har inte hört av sig från kreta :/
men jag tror nog att de har det riktigt trevligt där men jag hoppas att de kommer hem snart :(
jag saknar mamma som fan och pappa också...
det går iaf bra i skolan och så :)
eva och kalina är jätte snälla och vi har jätte kul :)
men jag vill vara med johan :(
kanske därför jag mår så dåligt?
jag vet inte :/
har försökt plugga lite historia idag men det gick väl sådär ...
känns som om jag inte har ork för något längre...
men jag ska nog upp och försöka hitta något att ha på mig imorgon eller ta ett bad...


pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0