STÖD SOFIE I KAMPEN MOT NÄSBLOD!

haha satt och tittade runt lite på bilder jag har på datorn så hittade jag denna xD
minns verkligen den dagen som om det vore idag eller igår xD
jag sofie och sami satt i datasalen så berättade sofie nå RIKTIGT hemskt xD
när d hade varit i sommarstugan asså påväg hem lr dit så fick hon NÄSBLOD !!
och det bara rann och rann och det var så himla hemskt xD
sen fick hon näsblod ännu en gång så hon fick näsblor 2 GÅNGER !!
HAHAH jag och sami började garva som fan och tittade på henne och trodde att hon inte va serri men hon va verkligen serri hon tyckte va var jätte hemskt xD
så gjorde sami denna fina bilden haha xD
vill nån stödja sofies fond ? :D
och sofie är snål (A) haha inte lika mycket nu men då var hon jätte snål och kunde verkligen inte lägga ner mkt pengar på handväskor kan hon inte nu heller men ändå :P
därför fick hon H&M bags :D
vi hittade på det man får dem för 50kr eller gratis om man handlar på H&M :)
de ser ut som handväskor fast i plastformat liksom och så står det H&M på dem :)

( handväskorna och fonden finns alltså inte på riktigt men sofie gör det )



pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0