plugga och magsjuka

Hejje alla :)

idag är jag magsjuk GU VA KUL :)
haha sen har jag en massa läxor så det blev inge träffa Micke idag heller :(
men vi ska träffas innan jul iaf annars blir jag riktigt sur men kan nog vara med honom i okt :)
idag har jag bara pluggat matte som aldrig kommer ta slut :)

funderar på att plugga historian nu så att den är helt klar sen e det bara matte och natur :)
men natur blir nog imon ist för min mamma e ju HÄR :D
hemma från Kreta och hon ser ut som en liten pepparkaka :D
haha , nemen serri hon e mega brun nu :O
mamma e lika brun som mig när jag e solbränd fast oliv färgad , det tycker jag e fint :)
men nu börjar jag bli blekis tur att mina tår inte syns då hade nog folk as garvar :)
eller mina fötter rättare sagt ser riktigt kul ut för tårna e jätte bleka och fötterna e sega på att få bort brännan :)
men brännan på mina ben är nästan borta ..
jag tror nog att jag längtar tills hela min bränna är borta :P
kul att vara blekis för inte många som fattar att jag inte är så brun som man tror liksom :P
sen ska d hel svenska barnen sitta och säga jag är blekare än dig ...
amen klart som fan att du är det men jag är fort blek liksom (A)
det tkr jag om att säga jag vet , men om ni känner mig riktigt bra så vet ni varför oxå :)
men iaf nu ska jag nog plugga och lyssna på musik :)


pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0