LÄXOR o missat SKHLM

hejsan allihop !

missade invigningen av SKHLM igår :/
e lite nere för det tror inte att jag går resten av dagarna heller ska nog bara sitta hemma och PLUGGA !!
har typ as mkt läxor :(
mest  i matte har typ 2 kapitel att göra klart tills på onsdag eftersom att jag var sjuk en dag och missade lite som d andra har hunnit jobba med under lektionen :(
jag lovar ska verkligen försöka blogga så mycket som jag bara kan under helgen men tror inte det kommer bli så JÄTTE mycket ...
har även historia  och naturkunskap som jag tagit med mig ...
sen ska jag fixa lite frågor till en sak på svenskan och sen på månda får jag eng läxan som jag har börjat på iaf ...
känner mig lite halv sliten men är  ändå skönt att allt verkligen kommit igång ...
även om det är med en hård knuff mot marken så att säga men nu lär jag att fördela min tid ...
jag tänkte såhär om jag försöker göra allt idag ...
eller historian o natur o så mycket jag kan på matten så kan jag göra resten imon så har jag bara resten av eng kvar liksom :)
och det är ju mycket skönare ?
saaaaaaaaaaknar johan som fan :(
ska vara med micke på söndag :)
försökte banga men han gick inte med på det HAHA :P
men nu ska jag plugga vidare med matten ...
iaf några sidor till innan jag börjar på historian :)

fast vad har jag missat med SKHLM liksom ? :P
har varit där as ofta på sista tiden mamma o janne bor där så har ju inte missat nå spec :)

e ju lite uppväxt där me så

pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0