Facebook... Eva

Haha loggade in på facebook och såg att Eva hade skickat ett mejl till mig ...
möttes av det HÄR!!


Eva Zhang
Today at 9:39am
caaaammiiiiiiiiilllllllaaaaaa!!!!!!!!!!!
Svikare! vaf kommer du inte till sklan längre?!
Är du verkligen så sjuk?
//Eva

haha jag började små garva för mig själv sen börja jag hosta xD
ah jag är verkligen så sjuk Eva :)
men jag börjar bli frisk kanske kommer imon men inte säkert beror på hur morgonen är men är i skolan på måndag iaf :)
hur mår ni da sötnosar ? :)
jag börjar bli frisk och är jätte glad för det :)
inte ligger jag still hela tiden igår tränade jag t.o.m as kul :)
men jag vet inte vad jag ska äta till frukost :(
jag hoppas på många inlägg idag :)
vi får se hur mycket jag kommer ha ork för '
jag tror Filip vill dissa mig :(
känns iaf så inte kul :(
men men ...
pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0