Dagens .... ( sööötiiis

Jag visste att denna dagen skulle komma då Nalle Balle skulle bli dagens söööötiiiis ;D
och nu är dagen kommen :)
visst hon e alltid snäll o gullig osv o bla bla ...
men jag behöver ju mer än det som orsak ? :O
annars kan man ju välja vem som helst typ ...
Nalle Balle ( Malin ) skrev världens gulligaste kommentar
på ett tidigare blogg-inlägg
omg asså jag började SERRI gråta :(
hon skrev detta ;

" du kan bo hos mig... :( även fast vi kanske inte e så nära kompisar, elr jag vet int, så kan du alltid plinga på mobilen. tusen kramar och pussar
jag ställer alltid upp för en så snäll o go människa som du. <3 "

visst e d gulligt :O
hihi :)
det var verkligen ett sorligt inlägg asså :O
jag började fan gråta över att läsa det

men iaf dagens sötis går till Malin , Nalle ( BALLE )  :)<3
tack för din fina kommentar det värmer verkligen i hjärtat :)





pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer
Postat av: nalle

any time gyllet!! <3<3<3

2008-09-07 @ 17:27:50
Postat av: nalle

asså jag menar det verkligen, om de e nått e det bara att ringa.

2008-09-07 @ 17:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0