buhu

provade min polo idag och den var för liten :(
ärmarna e ju mega korta :(
men jag har alltid prob med ärmarna e as depp på det :(
usch sen så e ju min vindjacka typ ganska stor :(
asså åååååh vrf vill inge funka
toppen e lite för tajt men d kmr hjälpa mig att gå ner det jag har gått upp...

måste nog skicka tillbaks min polo :(
och om jag inte hittar påsen så får väl min moster den för jag känner ingen annan som den kan passa ...
annars har dagen varit bra ...
vart hyper och sockerkickad i skolan idag ...
och fick reda på att filip går på nti så vi är as nära varandra ...
och så såg han typ mig och jag tror att jag såg honom men e inte säker :O
så ringde jag B när jag hade rast innan spanskan för d va liksom fritt i typ 1timme o 30min o eva o kalina va inte där ...
eller nån ja kunde snacka me typ hittade ingen men va okej :)
nu ska jag nog dra och dansa sen plugga lite sen ska jag nog bada ...


pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0