today is the day of happy life ... mm fucked up mening :P

okej idag har väl vart en sån där soft dag men ganska vanlig söndag iget spec har hänt som inte brukar hända så att säga... idag har jag vaknat brevid sami haha sen runt 16 nått nästan 17 tror jag drog hon hem efter det så städade jag upp i rummet rensade bort allt äckligt smink och det som var slut ur min sminkväska :P fort skriva upp saker jag "behöver" och vill köpa denna veckan ... sen har jag lagat mat har haft ont som fan i magen hela dagen :/ inte så najs asså har det fort -..- kanske blir sjuk till imon :O sen ja har jag läst några människors bloggar o suttit vid datan o rensat datan och sånt :P och så har jag bloggat 8-| och lyssnat på musik såklart :O nu måste jag dra till tvättstugan och em kolla tvätt tid :D haha :P imon ska jag o sami dra och kolla hår ... ska skaffa hårförlägning YES ÄNTLIGEN :D längtat som fan :/ har så jävla kort hår xD det räcker liksom ? :P haha xD men nu vet ja inte vad mer jag ska skriva :) hare så bra hejdå pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0