snart skola

okej idag är en sån där vanlig tråkig dag... för mig , haha ... solen skinner och det är toppen väder :D men jag har sovit till kl 11 nått och bara vart hemma hela dagen , buhu ... fast har vart myspys :) idag kom mamma hem var typ vaken när hon kom hem kl va väl 7 lr nått ? hon såg ut som en jordgubbe :D:D så jävla söt :P sitter nu och lyssnar på sorlig kärleks musik medans jag väntar på att maten ska bli klar... idag har jag däremot dansat och läst Natacha Peyres blogg 8-| hon är så himla söööt :D och jag älskar hennes hår :D haha mm låter kanske lite knass eller nå men gillar hela henne men hennes hår e ju galet ? :P ohh vill till friday's :( saknar deras slush fyfan va goooott måste dit snart innan ja dööör :O fan det var så himla längesen asså :O resten av dagen lär jag spela tönt spel , lyssna på musik, sitta framför datan och tänka på Limmis... mmm ja vet ... men har fastnat för honom :( även om jag inte kan erkänna det helt ... aja ni får ha de så bra :D hejdo pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0