hoho

tjnixen allihop :) idag har varit en ganska najs ända dåliga va väl att det var så JÄVLA KALLT XD men det fixade sig :/ nu sitter jag och lyssnar på last night och sami ligger i sängen och läser death note :P mm xD mums imon ska vi ha " utflykt " mm fan va kuuuuuuuuuul .. jag känner mig så jävla tråkig så det inte är sant guuuud ... igår så snackade ja me Marcus typ i 500år och vi va hos sami sen blev allt knass men vi hade skit kul och så :) skulle på modevisning med sofie men blev inte så för att det var så jävla kallt och sami ville sova över :/ så dissade tyvärr sofie för sami ... men ingen blir väl förvånad exakt ? nu ska jag nog sätta på nå annan låt kolla alla mejl och så sen om det är för tråk så lägger jag mig på sängen och ringer marcus :) så ska ja dansa oxå :D även fast ja inte mår så jätte bra och dörren blir bombad för mamma lyssnar på så jävla hög musik xD men skön musik iaf 8-| men vet inte vadmer jag ska skriva sry att jag inte bloggar lika mkt som innan :/ men försökt ringa han den där som vet när ja kan fixa håret men han svara inte OCH IMON SKA VI TE HERON CITY :'( JAG DÖÖÖR måste ha håret fixat ... pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0