fucked up

okej hela veckan har blivit ganska fucked up ... även om den vart nice har typ ingen dag blivit som jag hade planerat ... man får väl ta igen det nästa vecka. Vaknade för nå stund sen, har kollat min mejl och sånt funderar på att dra te tvättstugan sen o kolla tid och sen måste ja få håret fixat :( MÅSTE!!!

i fredags skulle jag , sami o malin till heron city men så blire nå fel mellan axelsberg och sätra så vi fick åka buss men vi fattade inte att t-bannan funkade i sätra så vi satt kva ro hamnade i bredäng sen så fick vi GÅ tillbaks till sätra... och min mamma vart skit sur på mig och allt vart så jävla fucking knass... slutade med att vi inte åkte till heron city och jag hade inga nycklar men de hittade jag till slut och en viss person hade ringt mig och fråga om jag ville komma över ... da da dam kan ni gissa vem ? mm för er som vet vem han är så kmr ni fatta för er andra kanske kan förklara nån dag ... iaf det var gizza , haha han undra om ja ville komma över... EFTER TYP 1ÅR ... efter allt ? aja jag kunde ju inte ? så jag sa att jag var upptagen men det var då vi fort trodde vi skulle tll heron iaf sen på lördan låg jag och sami och kollade på tv malin hade åkt hem och samis laddare e bort btw iaf han ska alltid komma tillbaks när man minst anar det fattar inte asså jag är så :( och mitt hår verkar bara bli kortare :( snart är skolan iaf slut ... WOHO !! men kommer sakna alla i sverige och stockholm när jag är borta om jag inte får nå as nice jobb och stannar kvar... men tvekar på det finns nog inte nå så nice jobb:D:P haha nu har jag bablat som fan iaf gizza ringde på lördan oxå och jag märkte att jag är ganska elak mot honom ... inte snällt asså :/ och han tar nog inte mkt som jag säger så serri ... aja nu ska jag göra annat eller hitta nå mer o blogga om 8-|
pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0