wiho

Hej alla sötnosar!

idag ska jag till stan med sami :)
ska träffa henne i slussen kl ett typ :)
nu e jag visst förkyld också haha xD
har fort typ 3 timmar på mig haha och inget att göra...
men kan berätta lite grejer från de sista bilderna tagna hemma xD



Jag och Matty vart glasss sugna nån dag så Matty fixade glass till oss :)


Samma dag så hade mamma köpt var sin "Barbara plattång" till oss :) I love it funkar extremt bra och ja menar den e ju ba för fin :D fast vår var lite mindre än Barbaras typ ... finns i svart, rosa och lila går att hitta i Skärholmens centrum kanske också tyresös vet inte haha xD och de kostar 1500kr men man kan sänka priset typ vi fick våra för 1000kr var xD kanske en stor summa eller nå men de e värt det :P funkar för alla hårtyper :)

sen har de nog inte hänt mycket mer men jag ska iaf försöka sova eller nå ha det så bra


pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer
Postat av: Robban

:P Åh! Glassen ser dödsgod ut! Vill ha! Smask! Slurp! Slick! hihi!

2008-07-31 @ 14:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0