today

Hej allihop :D nu e jag hemma igen och lovar att blogga om mitt tråkiga sommarlov hahaha :D:D just nu sitter jag och käkar och funderar på att dra och träna lite :P
Det var nice i Skåne ... blev inte som vi planerade men det var nice :) och jag har träffat en ny människa :$ Patrik heter han ... så jävla gullig :D:D:D jätte snäll kille :P iaf han va väl en av anledningarna till att jag åkte hem tidigare sen också för att jag sakna mamma datan kompisarna och bloggen :) Jag har inte gjort så mycket sen jag kommit hem ba vart hos min moster och sen var jag hos Patrik oxå iofs ... de va kul haha :D:D Vi satt o kolla skräckfilm och sånt och så lovade jag Patrik att inte skriva om vissa saker men jag garvade tills jag börja gråta så de va kul :) Så har Patrik grymt fina tattisar :D och en as gullig lägenhet :P sen fick ja sms från sofie om några saker hon köpt ... b.l.a EN SKINNJACKA XD jag sami o amanda börja as garva men ah :P något man bara måste se xD så vi ska alla 4 träffas nån dag och dra på bio sen ska jag på bio med min kusse B oxå så ska min kusse Mathilda komma ner till stockholm snart så det blir ganska mycket att göra ... så har Patrik sagt att vi ska på bio me ... men tror att jag kommer få nobben på det :P men aja livet går vidare I guess :P men nu ska jag käka upp och dra och träna ni får ha det så bra :)

pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0