Sorry

Hej allihop :)

Idag har jag inte hunnit blogga eftersom att jag inte varit hemma på hela dagen typ :P
Vi var och sålde vår lägenhet och sen så åkte vi till södertälje och kollade på en lägenhet där med ... Hovsjö ... Vi tyckte om det hela och så men området verkar inte så jätte säkert och vi har hittat en annan i Flemmingsberg som är minst lika najs om inte najsare och inte lika stor men mycket ljusare och känns riktigt bra plus mycket närmare stan därifrån :) Sen har jag och mamma bara suttit och letat efter lägenheter på internet :P
Nu har jag typ inget att göra för att jag har letat lägenheter typ överallt om ni kan nån hemsida så kan ni ju säga det till mig :)
Och fan vad jag är sugen på pommes :(
Jag vet att jag inte har satt ut bilder från Skåne eller något som jag köpt :/
Jag ska verkligen försöka att blogga så mycket jag abra kan jag lovar :)
Men nu ska jag kolla runt lite på internet efter kläder och sånt hare så najs tills nästa blogg-inlägg ;)hare bra :)

pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0