Mums på davidoff :) skäris

Hej allihop idag bjöd mamma mig på en tur i skärholmens centrum :) hon undrade vad jag var sugen på att käka jag hade halsbränna så jag tog en pastasallad på Davidoff ... DE HAR UNDERBARA SAKER DÄR (a) värt priserna :) verkligen klart ett ställe man bara måste besöka :)

Pastasallad med kycklig och fetaost... de va jätte gott 75kr
Fast jag äter inte oliver, tomater & paprika xD men ändå jätte gott :)

världens godaste apelsinjuice som verkligen är färskpressad :) tror den kostar 25 eller 35 minns inte riktigt men har för mig att det var 25 kr :)
Men kunde inte dricka upp hela min för att jag hade jätte ont i halsen haha :P

pössz ,... // caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0