lalala

Hej allihop :)

nu sitter jag bara framför datan och glor lite lyssnar på musik och är inne på msn :P
finns typ ingenting att göra men som tur är så kommer sami senare idag :P
vene när men blir väl as sent eller nått hahah xD
funderar på o dra o sova lite HAHAH XD
jag har blivit jätte brun och jag är jätte stolt :D:D
men mina fötter ser lite roliga ut för fötterna e jätte bruna o tårna e ganska bleka xD
tur att de fått sola lite iaf hade inte vart kul om de var som blekast
min kusse matty ska komma på lörda har jag för mig :)
fan juste måste tvätta xD bläää vill inte har inte ens packat upp HAHAH XD
här om dan fixade jag mina naglar :9 så nu mår de mycket bättre :/ råkade ha av 2 av dem hos pappa så jag fick klippa av de andra blev jätte ledsen för de va ju så långa och fina :( men de är ganska långa nu också :) det är ju ändå bara naglar...
funderar på o klippa mig ännu kortare :p men vene om jag kommer orka ha det så kort iofs :P men jag fattar inte varför man måste ha de långt :S fattar inte heller varför jag var beroende av att ja långt hår heller :S :( men men ska gå och vila lite nu för att jag fort inte mår sådär jätte bra :/ ni får ha det så bra :)


pössz ,... // caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0