hellow baaabiies =)

Hej alla älsklingar :)

hur e de med er ?
jag har flyttat til min moster i rågsved riktigt mysigt här... hon bor typ i radhus eller nå haha lägenhet med två våningar :P
känner mig äldre okej inte så men känns som om jag har mycket mer ansvar :D
saknar typ sami o sofie hehe :P
sami e i gbg men hon kmr nog hem snart :) AH PÅ ONSDA typ imon va ? :P
idag kl 17 åker micke till turkiet... fan vad jag avundas honom :(
aja :) idag har jag inte exakt gjort nå haha försöker vila upp mig och så nu innan skolan börja :)
har serri inget att göra haha ... på lörda ska vi typ grilla de ska bli mysigt :D
hade vart roligare om johan hade vart med skulle man garva som fan :P
men kommer ba va familj grillning eller vad man ska kalla det haha :P jag , mamma ( brenda ), mammas kille ( janne ), min moster ( irene ), min morbror ( steve ) och min kusse ( paul ) :D mysigt
sen den 14 börjar jag skolan och den 16 ska jag på the voice och sen kanske på nrj in the park den 30 vene riktigt :P
saknat och blogga på riktigt som fan asså :) förlorat massa läsare men det fixar sig :)

ohh juste jag finns med i bloggtoppen ni kan väl lägga in en kommentar eller nå kanske ett betyg (a) hahhaha xD

min mobil e död och jag känner mig helt borta xD
hittar inte min laddare och jag har inge bat ...
min laptop funkar inte heller men den ska nog lagas snart hoppas det iaf :)
men jag är ju barnvakt så måste gå och kolla om han vill dricka nå haha bye så länge :)


pössz ,... // Caaamiiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0