den perfekta killen

Som ni antagligen läst nu så har jag träffat den perfekta killen ...
ni kanske undrar vad jag menar med detta och varför jag inte är ihop med honom.
hahaha :P denna så kallade perfekta killen träffade jag för ungefär 2år sen på t-bannan :P
Det var morgån runt 8 tror jag och jag skulle till skolan kanske tidigare jag vettefan asså :P
Så gick jag in och satte mig så tittade jag upp pch såg honom ...
min blick var kvar vid honom väldigt länge och jag kunde helt enkelt inte släppa den...
bara för att han är den perfekta killen så betyder det inte att det är nån jag vill vara ihop med :P
jo det vill jag han va ju för fan pefekt xD men ändå:P
hans stil passade min så jävla bra ...
inte den jag hade då kanske men den jag har nu ...
han var väl ungefär 183cm lång eller nått sånt iaf 180 nå...
han var snaggad...
han hade den där HUDEN ... herregud inte många som har den huden -.- typ träffat 2 andra killar ne kanske 3 andra som har den ... han hade de fingrarna ... ögonbrynen ... ögonen ... asså allt var perfekt ... iaf enligt mig ...
han hade liksom blicken också och hans smile var helt underbart :)
om man ändå kunde träffa honom igen hahaha :P
så nu vet ni det och nu får jag väl aldrig några fler killar xD men aja :P

pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0