Dagens .... ( sööötiiis )

{ Sami }

Jag valde Sami för att hon är en av de viktigaste personerna i mitt liv.

Hon är as rolig :D snäll underbar och får mig att vara glad :)
Hon stöttar mig flera gånger och fått mig att må bättre :)

När jag mår dåligt så vet jag att jag kan ringa henne och hon kommer lyssna på vad jag har att säga :) Om jag behöver nån att göra något med så vet jag att det bara är att ringa så hänger Sami med :) hon är en av de bästa människorna i världens tycker jag :) sen så har vi ju alltid lika kul ihop :D:D För det mesta fattar ju ingen varför vi garvar men det bryr vi oss inte om för vi e ju så j*vla roliga eller hur :D:D hahah xD sen att vi typ är lika tröga gör ju inget :P
Sami är nog den personen som mest är lik mig själv :D



pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer
Postat av: Zameeh =D

HAHA awh vad söt du är :'D <3 Här satt man och kände sig emooow och så bara kommer du med värsta inlägget ='D Aaaaaaaaaaaawh nu blev jag gladare ^__^ HAHA det är bra att vi är lika tröga 8D

I luv you Cami :D Thanx for making me feel better ^^ <3

2008-07-15 @ 21:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0