uppdate ; försenat

Som sagt så har lilla Sami fyllt år visst var ett bra tag sen nu men här har ni lite bilder :)
kunde ju inte överföra bilder så kunde inte fixa men nu är det fixat och allt funkar perfekt :)
hon ville ha en panda men hittade inte den och hade bråttom och stressad så kom jag på att hon kommenterade denna enhörningen så jag tänkte att hon lika gärna kunde få den.
finns att köpa på BR för 275kr tror jag och de största kostar 475kr så tror jag att det finns små också :)

O.B.S; sorry för bilderna sami



så var vi i forum nacka nå gång så fick jag och sami tag på ett par chinos var och vi blev jätteglada Marwin sports



Jag och Sami hade tråkigt ganska sent så täntke sami att vi kunde dra upp och käka så vi gjorde det sen blev det mer lek av det hela xD
O.B.S; sorry för bilderna sami och ja vi är ganska barnsliga av oss xD



håller på att ritar denna bilden nu :)

har hunnit göra såhär mycket :)
blev lite för nära kanske ...



pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer
Postat av: Martina

svar: Jo tack det rullar på hos mig med...Ska snart städa i ordning lite innan mamma och hennes kille kommer hit med en soffa till mig och sambon...

vad ska du hitta på en söndag som denna då?

2008-12-14 @ 11:38:06
URL: http://marthiinanorman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0