Mina julklappar wiie :)

Av Kalina :) 2 femman lotter vann dock inget öppnades däremot på julavslutningen den 19Dec
Av Mamma :) Nail polish, solotidning och parfym :) finns dock 2 paket jag ska öppna imon som också är ifrån mamma :)
Av Sami och Såf :) Miranda Nalle sååå sööööt <3
Av min moster Irene :) body spray luktar jättegott, läppglans och ögonskugga och ett set med borstar och annat bra för en som sminkar sig och andra :) blev mest glad för setet med borstarna tror jag :)

Så fick jag även ett par mega fina pärlörhängen i silver av Sami som jag inte tagit bild på kan fixa till imon :)
en liten check av Janne
400kr av Robban :)
och den årliga grand hotel fikan med grabbarna men funderar på att förstöra med att vilja fika på friday's. Long time no seeeee 
...

pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0