jag har jobbiga texter :)

Idag har jag ba vart i skolan ...
sen var det dans...
jag däckade när jag kom hem hahaha xD
sen käkade jag men är fort jättetrött känner jag :/
lite små sugen på en snickers eller nå xD
Bethel har fått mig att börja små röka igen ...
har nog saknat det ett tag men ska inte röka mer efter denna veckan typ :)
på tors har vi matte prov och på onsdagen ska jag vara med Filip :)
sen har jag faktiskt inget att göra typ haha xD
Kommer väl vara med sami och Bethel antar jag :P
ville säga tack till alla er sötnosar som får mig att vara glad hela tiden love yall :)
hade lite tråkigt så jag bjuder på dessa bilder har tyvärr inga bättre just nu...
kommer bilder sen när sami skickat haha xD
från bröllopet och allt :)
BTW...
min moster Irene fångade buketten :D:D
såg den igår typ haha xD




pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0