Talk with Bobban

Sitter och snackar med Bobban nu angående inlägget om sex och varför man inte kan säga vad man vill...


я¤ьεrţ säger:

:/ tänk alltså. Skönhet är ingen säkerhet för lycka. Livet är inte alls lättare. Tvärtom. Är man vacker så lurar hemska människor överallt och vill ha en bit av en och spotta ut sen.

Caaamiiii { v } lalala ^^ nytt nr imon byebye säger:

fan du har rätt

я¤ьεrţ säger:

tyvärr

я¤ьεrţ säger:

Jag har aldrig blivit utnyttjad och utspottad iallafall. Är glad för det. Fast tänker samtidigt att det ju är för att jag är ful. Men hellre det. Jag skulle bara dö om jag hade människor omkring mig som gav sken av att tycka om mig men sen vände mig ryggen.

och Robban har väl rätt ?
eller vad tycker ni?
jag håller iaf med honom när ingen la märke till mig så sårade ingen mig på det sättet som jag nu har blivit sårad och jag vet inte om jag någonsin kan gå tillbaks och vara samma person igen som jag var innan ...
sen för de som har gjort dumma saker mot mig ...
tro inte att jag tycker om er på samma sätt för när ni väl har gjort något dåligt mot mig kommer jag aldrig kunna lita på er på samma sätt även om jag säger hej till er på msn eller skickar sms eller ringer så betyder det inte att jag verkligen vill er något ...
kanske bara har tråkigt..
så f u all :)

pössz ,... // Caaamiiii


Kommentarer
Postat av: Robban

Jag tycker det är bra att du tar ståndpunkt till det här och vill säga ifrån. Nu får det räcka. Tänk om människor kunde tänka/känna vad den andra känner och då låta bli att såra.

2008-08-03 @ 01:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0