skräckfilm och tävling ?

okej alihop jag är tilbaks :D

har hunnnit göra mycket :P
men inte läst nyheterna HAHHA får göra de ikväll om jag minns de xD
jag har funderat på o ha 2 tävlingar på bloggen :P
1 för killar o 1 för tjejer men sen tänkte jag nej ? xD
vad tycker ni ? :P
och vad borde man isf så vinna :)
skriv gärna kommentar :)
nu sitter jag och robban och planerar en "skräckis" som jag ska göra xD
jag ska vara seriemördaren och den som blir dödad HAHAH xD
sen sätter jag nog ut en trailer lr nå på youtube ;)
vet ni vad DET KOMMER EN NY SA FILM ... SAW 5
asså serri? xD
att de ens orkar och den påminner om en av dem tror de e typ 1an :P
iaf ska kolla runt lite på nätet tjadå :)


pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer
Postat av: Robban

Man kanske kan vinna att man får bestämma nästa ämne för dig att skriva om. =)



Det blir ju lite sämre när man filmar med mobilen men just därför kan man göra enkla bra effekter. Ketchup ser ut som blod kanske. Hihi! Gör nåt hemskt som det kanske skrivs om sen. :P De kanske visar den hos Jay Leno eller nåt. :P Du blir kändis "for real" :D:D

2008-08-05 @ 17:47:26
URL: http://robbanz.blogdog.se/blog.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0