Inköp :)

Jag och mamma var i hornstull för att kolla barnvagnar och sånt :) så vart det en affär där de sålde lite allt möjligt till bra pris så jag köpte detta därifrån :)

 den är riktigt bra att tabort smink med :) kostade 30-50kr minns inte men nå sånt :)
 har testat den en gång så vet inte mycket men testat en annan sak från dens serie så den e nog bra tror det var 30-40kr för den :)
 Älskar skin cares hårborttagning :D  kostade 40-60kr :P hah har dåligt minne :P
 Detta var den sista kostade bara 70kr  !!! luktar jättegott :D:D men den håller ju inte lika bra som de dyrare :P men den e bra :) kan man ha som body spray typ haha :D:Deller för att göra en starkare doft lite mjukare xD
 
 så kände jag att jag ville ha ett nytt lipgloss :D så blev denna från kitty för ööö 15-30kr :P minns inte vilket det var haha xD kanske va 25kr :p

så vart vi på indiska i skäris en snabbis efter bankbesöket innan vi drog till stan :) 
där hittade jag denna för bara 30 kr :) wiie

det turkosa linnet under bedföljer inte :P

och detta bjöd mamma mig på :d
 start paket och värdebevis för 150kr :) mm nu har jag inte abonemang längre haha  :P
 OCH DENNA UNDERBART FINA SAKEN :D :D
WIIIE I LOVE IT :) from Saint tropez vet ej hur mycket den kostade men jag är kär HAHHA :)

pössz ,... // Caaamiiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0