hejhej :)

Godmorgon alla söta underara :)

haha morgon och morgon :P
idag blev jag väckt av att mamma ringde och bad mig fixa en lägenhet som hon hade hittat sen några min senare så ringer hon igen och säger att hon redan ringt dem och har fixat det haha :P
stressar upp mig för ingenting...
idag har jag inte gjort mycket alls iaf inte än :) har snackat med MM på mobilen i 2tim sen snackade jag med Sami i 1tim
och nu ska jag ta en dusch och klä på mig och fixa mig och så lite grejer :)
så funderar jag på att äta något på riktigt haha och bädda sängen :)
för sami kommer när som helst iaf från och med 15 eller 16 nån gång där skjutsar hennes mamma hit henne :)
som vanligt haha :D:D:P

nu har mitt schema ändrats lite haha :P
känner mig iaf inte lika stressad och det är ju bra det :)

men vi hörs om en stund och killar jag ska försöka mitt bästa med lite fler inlägg till er jag lovar :)

pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer
Postat av: Robban

Hehe! Skulle va kul å veta exakt hur du skulle fixa den där lägenheten. Vilka killar är det du syftar på? :P Hehe! Stackars alla tjejer som läser här. Inget för dem då? Hihi!



Kramizzzz

2008-08-15 @ 21:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0