godmorgon

godmorgon alla :D

idag är det också pissväder :/
och det kliar fortfarande åååååååååå jag får damp...
igår kom inte mamma med min mobil och hon har inte hört av sig sen hon drog härifrån...
man börjar ju bli lite orolig men hon mår nog bra :)
idag kommer jag alltså inte göra något haha :D:D
vi skyller det på vädret (A) xD
kommer bara sitta och sätta ut en massa blogginlägg precis som igår :O
la in 11st igår :O xD
haha men idag kommer jag nog inte sitta vid datan lka mycket iofs :)
nu är jag ensam med paul plutt xD
han vaknade nyss och yrade runt lite sen gick han in i sitt rum igen och börja titta på cartoon network...
jag har redan tvättat ansiktet och borstat tänderna och funderar på om jag ska äta ...
e inte hungrig :/
då skippar vi det och läser nyheterna och känner oss smarta och duktiga :D

pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0