Cami & Bobban del 1

1.
я¤ьεrţ säger:

hur tror du andra ser på dig eller uppfattar dig? som nån bra eller mindre bra?


Caaamiiii { v } Caaamiiii.blogg.se ^^ säger:

Det är nog olika haha ... men den uppfattningen de flesta har av mig är väl att jag är värsta bitchen och grejer :P  Men man ser nog mig som en mindre bra person antar jag ... eller jag vet inte haha beror nog på vem det är :) men sofie trodde första gången att jag var värsta bitchen och så var jag jätte blyg bara :P men den uppfattningen man får först e nog att jag är en bitch :)

2.
я¤ьεrţ säger:

har du tänkt eller fantiserat nåt om nån du verkligen inte får fantisera om? typ tabu (

förbjudna tankar )


Caaamiiii { v } Caaamiiii.blogg.se ^^ säger:
Jadu, det är jag inte sådär säker på ... men jag tror faktiskt inte det asså ... kanske jag låter tråkig men aldrig fantiserat om nå sådär riktigt sjukt lr så haha :P just nu så tänker ja ju också bara på en person också så :)

3.
я¤ьεrţ säger:

nånsin haft en lärare du fallit för? hur gick det isåfall?


Caaamiiii { v } Caaamiiii.blogg.se ^^ säger:
Nej, har jag inte xD men jag har fallit för min tandläkare när jag var typ 7-9 lr nå haha xD men han var riktigt snygg så det kanske inte var så konstigt och den ända manliga tandläkaren där alla gillade honom :P sen har jag fallit för en vikarie typ :O men inte så att jag liksom fått pulsen att öka lr svettiga händer lr nå sånt ba tyckt de va snygga :)

4.
я¤ьεrţ säger:

nånsin varit lite pojkflicka när du var liten eller yngre å gjort massa typiska killgrejer? typ åkt kälke i backen med grabbarna eller lekt krig eller så


Caaamiiii { v } Caaamiiii.blogg.se ^^ säger

hahaha jag har nog nästan alltid varit en pojkflicka xD förutom när jag var typ 5 och yngre då var jag riktigt flickig och så :P jo jag hade kill kläder också så iaf på vintern :P kill jacka och så :P men hade iof GANSKA tjejiga kläder :P sen uppträdde vi som Nsync på nå sak i skolan xD jag var justin lr jc :P tror det var justin xD  lekt krig också :P men jag var knassig/ är har typ två sidor :P en killig o en tjejig :D:P


pössz ,... // Caaamiiii


Kommentarer
Postat av: Robban

Den som väljer att direkt tro nåt dåligt om en annan kanske är nån som själv tror alla dömer en som en bitch eller nåt. Men att vara blyg å känslig kan utåt visa sig på lite egendomliga sätt. Tur jag alltid sett på dig med röntgen-glasögon. Tittat lite på djupet istället.

2008-08-23 @ 15:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0