wiie

Okej ,.. jag tycker inte om folk som gnäller så mkt det känns alltid så himla jobbigt. Idag har varit en najs dag däremot väligt porrig och så men najs. Vi hade typ rast länge som fan o drog till donken och käkade sen hade vi inget att göra så vi satte oss utomhus och stekte i solen :) Körde sanning eller konka oxå, vilket var em lyckat ? man kör helt enkelt inte det med mig och sami iaf inte när vi är med för vi går med på det mesta ? mest samihon ville verkligen göra saker hela tiden xD Sen fck vi värsta planen och jag la mig på marken o sami la sig över mig så såg det ut som om vi hångla o skulle knulla eller nått fan vet jag hahaha xD kul vare iaf. ATyp alla på bussen tittade på oss :O och sen satt det massa killar och så längst bak som gjorde massa tekken och gjorde "ring mig" t ;D;D haha fyfan vad vi garvade :D så jävla kul med sånt folk ... älskar er människor :D <3 ni som är livliga och inte sitter och kollar som in i helvete på folk bara för att... orka det liksom -..- så himla tråkigt att vara en sån människa... man är typ grinig hela tiden och tror att alla snackar skit om en o vill va en lr nått.. blabla vet inte vad jag skriver om längre... sitter här och håller opå o dör så JÄVLA varmt i mitt rum och jag vill UT men det är sent och jag orkar inte gå UT själv... idag ska sami sova vöer hos mig ( hon sover redan ) vi skulle städat o sånt men pallade inte haha xD cvi käkade pizza och sami tog nå biff sak ? o ja tog lassagne eller hur det fan stavas :D:D wiiie ... slutade med att jag somna och när jag vakna var jag hyper och sen fick jag ont som in i H i magen :D:D xD mm kul o vara överkänslig mot det mesta :) men nu ska jag gnälla mig själv ut en sväng och glo på allt fult där ute :) hoppas ni hare bra pössz ,.. // Caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0