the new hair

okej det är roligare att inte säga sånt här men men :P har färgat håret idag vi var rädda och trodde det skulle bli helt jävla fucked och att det skulle trilla av hår hahah :P vilka ? jo, jag o smai såklart? :O iaf det är nån skum färgoch okej det blev lite skumt men det är bara för att jag behöver 2 hårfärgs saker och det var mörkare i mitten och ljusare där fram från början så det är inte hårfärgssakens fel ... nu är sami och spelar gitarr :D jag ska plugga lite snart så fort jag har fixat klart me o tvätta håret sen tror jag fan att jag ska platta det :D:D jaa va kuul xD vill ha en milkshake :( iaf ni får ha det så bra sami är nog här om en halv timme då ska vi äta falukorv :D:D och ja vill ut :/
PUSS PÅ MIN BABY :D OCH MIIN SUNIL :D hare bra allihop pössz ,..  // Caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0