the day today

Okej som vissa av er vet så har min kusse ( Matilda) ja hennes pappa dog för ett tag sen :/ så hennes mamma och systrar fick komma hit. De kom till slut till stockholm :D wiiie bodde me oss herregud vad kul det var så himla underbart :D Mamma vart överlycklig för att hon o min moster inte träffats på 10år :O iaf de åkte hem idag fyfan jag hann inte ens säga hejdå :( SPRANG TYP HEM OCH JAG HADE JÄTTE ONT I FÖTTERNA ( mina skor dödar mig ) kommer sakna dem och saknar Matilda :D:D (L) aja idag tror jag inte jag orkar skriva så mycket är inte så himla glad exakt och det är knass i min skalle :O aja ni får ha det så bra pössz ,.. // Caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0