Senare

haha okej visst skulle inte skriva igen men men ;D
AQUAD'OR vatten e em skumt ? XD haha
nu har jag hjälpt mamma putsa fönster ... STOLT haha fan va töntig ja låter aja :P men jag är stolt käkade pizza innan ( oj va smart ) fick ont ? XD mm fick lida ett tag ...som ni kanske vet är jag överkänslig mot det mesta...
omg wooow utslag XD nu kliar d som fan :P ja ni ser vet inte ens vart fan det har kommit ifrån , kommer väl dö av att dricka mjölk eller nått :P OMG OMG OMG GISSA VAD :O asså e typ inne på msn nu o chattar me sami , emil o bestu. bestu ba vad gör du och så :O så sa ja bloggar ? så sa han vill du bli min ?
assåååååå shit va fjantig ja låter men ändå :O:O OMG vad F ska man svara på det ? :O
så kmr sami o fråga om hon får köpa mig xD
Läste nyss em emils blogg xD detta lät bra :D:D

"Lite små-chill i skolan idag, satt ute och bara stekte några gånger, för vad ska man gör anär det är 13 grader och sol?" den blev vi glada för xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0