We love ; Puma

Dagens 5 saker som är najs kommer från Puma :) aldrig riktigt vart ett puma fan men aldrig vart H&M fan heller haha :P fast H&M har najs underkläder me :O Iaf älskar Pumas parfymer mjau för det :D aja då kör vi toppen

1. Kan verkligen rekomendera sooo lovely :)

2. En av mina polare har ett par sådana tror jag. Diggar designen på skorna :D

3. Diggar dessa tröjer så himla mkt men okej gillar adidas versionen lite mer men puma hade fina färger :) ( och det är lite billigare ) menar inte att adidas har fula färger syftar på tröjan på bilden den va söt :)

4. Denna vill ja ha :/ vet inte vad ja skulle ha med den eller om jag ens skulle använda den mycket men vill ha den :( man kan ha den som mys tröja :D

5. Sport bag är alltid bra att ha ? där diggar jag verkligen puma de har grymma sport bags :D:D

men nu ska ja sitta o snacka me Emil på msn tills jag drar ni får ha det så bra sötisar :) hejdo pöössz ,..
// Caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0