shopping

"advokaten" är så bitchig så det inte är sant ...
blää för henne säger jag bara
just nu sitter jag och tittar på bloggshoppen, helt ärligt så vet jag inte varför ( kanske bara roligt )
sitter även och grubblar över hur jag ska få 3349kr ska räcka för denna månaden ?
det finns så mycket grejer jag måste köpa samt betala räkningarna : /
ska nog sätta mig ner och börja skriva cv så fort som möjligt ...
jag vill ju faktiskt jobba så det är ju bara roligt : )
nu måste jag tyvärr grubbla vidare ...




btw minns inte vart jag hitta denna bilden men galet söt är den iaf !!
påminner mig om mig och E ( killen, ekorren )


pussar Caaamiiii

Kommentarer
Postat av: Liza

Jätte fin och rolig blogg!! :D

Vilken söt bild!<3

2010-04-17 @ 09:51:50
URL: http://liiziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0