jag kommer aldrig hata dig .

Hej söta bloggen ...

sorry att jag inte skrivit på två dagar men ah haft de stressigt !!
igår va de tjejkvällen :D
det var underbart roligt !!
efter det drog jag hem till älsklingen och vi myste och kollade på tv och tjaffsade och blev sams och sen somnade vi ...
sen vaknade vi och somnade om typ sju gånger på morgonen haha :P
och tjaffsade igen och blev sams igen ...
sen drog jag iaf hemåt och mådde inte sådär jättebra ...
kom hem och hoppade in i duschen, bytte om och började laga mat ( blev mega gott )
nu ska jag äta mer mat och sjunga lite samt sitta o tänka på att jag kanske förlorar min kille ikväll vilket jag hoppas att jag inte gör ...
snart ska iaf Nick komma :D
han ville ha mat och hade en liten present till mig sa han, samt att vi varit osams och ska bli sams nu ...
men måste gå och fixa saker men vi hörs senare !!

pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0