Mina nyårslöften ;D

Okej har aldrig gjort nyårslöfte saken så detta är första gången för mig så ville ha lite många så valde siffran fem :)
Under 2009 ska jag ha klarat av detta :)


1. Ska inte vara me nå kille ( inge kompis, kille på g, inget ) på hela Januari
2. Ska inte ha sex me nå kille eller göra nå sexuellt inge pussar eller så till o med den 25 Feb då jag fyller år
3. Ska kolla Ironman med Sami samt BÖGPORR ! haha så klockrent :)
4. Ska strulat med en tjej ;D ( har hånglat med en med det räknas tyvärr inte var sanning eller konka ska vara riktiga grejer )
5. Njuta av året till fullo , festa mer , ha roligare , vara mer med vänner !

ssz ,... // Caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0