min sexuella läggning

Haha :)
många av mina vänner har komenterat hela den här bisexuell saken xD
Så tänkte ta upp lite frågor här och svara på dem så att ni inte behöver undra har ni fler frågor så bara fråga på :)


Har du haft sex med en annan tjej?
Det beror väl helt på vad man anser som sex ... nemen helt serri så har jag faktiskt haft det :) inte riktigt min grej föredrar killar :) de har även större händer jag älskar händer och armar som ni vet :)

Har du och Sami strulat eller ah du fattar :)
HERREGUD NEJ NEJ NEJ !! konstigt nog har vi inte ens strulat xD haha denna frågan frågar alla lite random :P Jag vet hur jag och sami kan uppföra oss på t-bannan och så på sommaren men nej vi har verkligen inte något sådant på G. Älskar sami men inte mer än som en del av mitt kött och blod så att säga. Skulle aldrig kunna göra något sådant med henne skulle bara vara för konstigt. Skulle du klara med din bästa vän ?

Föredrar du vanlig porr eller lebbporr!! :O
Haha denna frågan frågade lilla Sebbe : ) föredrar att inte titta på porr för det första och vet inte vad jag föredrar : )

Har du varit kär i en tjej?
Haha ne faktiskt inte vet inte om det kommer hända men har sett en as grym tjej i slussen ett par gången trodde hon var kille och vi kollade in varandra lite en dag var jag där med mamma och såg henne så berättade mamma att hon var tjej var så säker på att det var en kille !!

Om du fick sätta på en viss tjej hur skulle hon se ut då????
Det jag föredrar och tycker är snyggast men då skulle JAG VARA EN KILLE : ) Blond,biga boobies, sköna läppar, slimmad, nice booty : ) men eftersom att jag är en tjej så ska det vara en tjej som ser ut som en kille : )

Du snackar alltid om att du gillar killar hur kom du fram till att du e bi da?
Ja ända sen jag var liten så har jag alltid kollat in vissa tjejer inte tjejer på gatan eller nå sånt utan dem du hittar i typ slitz eller så : ) jag ääääälskaaaar killar sooo nice kanske därför jag är på G med en ? : ) vill bara testa mig fram lite med tjejer men har inte gått så bra än så länge : )

Har du någonsin varit ihop med en tjej?!

Nepp, som sagt föredrar killar asså så svårt att förklara gillar killar typ 95% och tjejer 5% på det sättet liksom : ) och aldrig tänkt på att bli ihop eller testa med en tjej fråns sami och sofie gjorde upp mina nyårslöften :)

pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer
Postat av: Zåmeeh

HAHAHHAA omg förlåt men började asgarva rakt ut när jag läste 2:a frågan XD naw :D <3

2009-01-27 @ 22:50:05
Postat av: Kim

Hej jag tycker att det är toppen att du vågar vara öppen om din läggning även fast du inte är homo men ändå. Jag tror att det är många som tror att bara för att man är bi så är man lebb eller bög och så men så är det inte. Man går inte efter allt och alla bara för att man kan tycka om någon av samma kön. Jag älskar din blogg men kan inte du ha en frågestund skulle verkligen vara toppen :)

2009-01-29 @ 12:50:55
Postat av: Anonym

seriöst, du säger massa saker som e väldigt störande. säg en enda tjej som festar eller har ett socialt liv som inte hånglat med en tjej, o man behöver nt vara lebb för d, alla tjejer kollar in andra tjejer, med avund eller med avsky. ibland kan man bli kära i dem för att dem e så fina, helt enkelt att man e avundsjuka för dem. sluta upp.

2009-01-29 @ 20:36:23
Postat av: Amanda (gammal klassis)

wow där ser man ^^ vad roligt, nu kan du ha en flickvän, och en pojkvän samtidigt!

2009-01-30 @ 18:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0