awh chippis :)

Fick nyss ett MMS av Chippis som e i Thailand :)
" Hej sötnos hur e det? Här e det kanon :) miss u pussar a kramar Chrippen "
så gulligt, sööötis saknar dig med ...
har inga pengar på mobilen men ska se om jag kan fixa det ändå känns så elakt o inte svara : /
idag ska min moster på fest så lär vara ensam hemma ett bra tag xD
jag ska tvätta håret sen platta det och fortsätta med mina photoshop bilder :)
sen ska jag nog plugga jätteviktigt :)
juste här har ni lite bilder :)
  favoriterna :) älskar den på sami sååååååå nöjd med den love it :)

nyaste tillskottet :)
jag leker skriet :)

aja det var allt jag ville bjuda på har fler men jaja ;D
vi hörs om en stund :)


pössz ,... // Caaamii

Kommentarer
Postat av: Jenny

du är jätteduktig

2009-02-02 @ 21:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0