Rihanna & Chis Brown ( Cami och våldtäkt )

Jag tycker det som hänt Rihanna är riktigt sorligt ...
Speciellt den delen då hon faktiskt fortfarande vill ha kvar honom ...
Men det som gör mig mest ont i hjärtat är att hon skyller det på sig själv ...
Det är alltid lätt att säga att om jag vore henne skulle jag inte ta tillbaks honnom han förtjänar inte det ...
Men jag har upplevt något liknande ...
Alltid när jag var yngre ( fortfarande ung ) men ungefär runt 8-13 så sa jag alltid att jag inte skulle ta skit ifrån en kille ...
Skulle det vara någon som slog någon så skulle det vara jag ...
Men efter att jag blev sexuellt utnyttjad och våldtagen och skit så ifråga satte jag mig själv ...
Jag klandrade mig för att han sa att jag inte skulle gå i så korta kjolar ...
Att jag gjorde honom upphetsad och fick skylla mig själv ...
Sen minns han själv inte vissa saker ...
Han var nästan alltid pårökt ...
Jag anmälde inte honom , jag lämnade inte honom och nu är han tillbaks ...
När han ringde mig kändes det som om en stor sten hamnade på mitt hjärta och började sakta men säkert att krossa det , när ska jag få vara ifred och bara glömma ?
Lär iofs aldrig glömma det ...
Han har suttit inne i ett år och på något konstigt sätt fått tag på mitt nummer ...
Han har iaf inte hört av sig på några dagar vilket jag är tacksam över ...
Jag är inte stark nog att stå emot honom , jag gjorde det för ett år sen men han återvände ...
 Iaf har ni missat om dett amed Rihanna och Chris Brown så kan detta läsas här & här


BIld lånad av Expressen.se

pössz ,... // Caaamii

Kommentarer
Postat av: Marika

Är inte Tokio Hotel tyska? :S



Fest på en söndag? :P

Jag själv ska inte göra alls mycket, ta det lugnt bara :)

2009-02-22 @ 13:44:25
URL: http://tankarsomsatelliter.blogg.se/
Postat av: Marika

Jaahaaaaa. Men nu var jag ju lite ute och cyklade. DOH!



.. Jobbigt inlägg att läsa :/

2009-02-22 @ 14:16:06
URL: http://tankarsomsatelliter.blogg.se/
Postat av: nathalie

hej, checka jätte gärna in min blogg på www.starcevic.blogg.se :)

2009-02-22 @ 16:23:36
URL: http://starcevic.blogg.se/
Postat av: Marika

Jag menade mest innehållet faktiskt.. :/

2009-02-22 @ 16:43:50
URL: http://tankarsomsatelliter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0