love 2 da people; don't forget your friends

märkt att jag förlorat några vänner : /
så försöker snacka med dem och så och kolla så att det inte är något stort som skilt oss ifrån varandra : /
så fick jag sms ifrån NalleBalle då hon fråga när jag fyller år :'(
och då svara jag på onsdag
och hon svara oj?:O:D grattis i förskott <3
har faktiskt saknat henne : o
även om jag kanske inte vågat erkänna det ...
jag kan vara en skitstövel ibland, jag vet det ...
jag tar åt mig för lätt och blir sur och allt blir bara så himla fel ...
så ska försöka att bli sams och vara med de vännerna som jag har " förlorat " för att jag faktiskt inte vill förlora dem innerst inne ...
vare sig jag eller någon annan vill erkänna det ...
vare sig man varit superduper vänner eller ej så har man ju ändå varit vänner ...



pössz ,... // Caaamii

Kommentarer
Postat av: Jackeline Perez

Tack =) är det bra med dig? kram

2009-02-23 @ 17:53:13
URL: http://perezjackeline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0