Klara bara

fick en kommentar av en av mina läsare ...
nog den som läst min blogg längst och mest skulle jag tro har skrivit om henne tidigare ...
Klara heter hon iaf : )
hade vart såååå trevligt att få träffa henne och tycker att hon ska starta en blogg !!
hon skrev iaf såhär :)


" jag ska vara med min pojkvän vad vi ska göra vet vi inte än. awh jättesöt nalle, det där med christian lät lite hemskt men det är verkligen så. hoppas det går bra med dig och alex hur länge tror du att ni kommer vara ihop? vad är det som gör honom så speciell? kramar"

som sagt hon har läst min blogg ända sen jag började bli lite mer " offentligare " så att säga : )
men hon vet faktiskt ganska mycket om mig och bloggen och så : )
mitt svar på dessa frågor lyder såhär ...
" Jag vill inte ge något speciellt datum eller ett ungefär för att jag menar jag vet ju inte...
Jag tycker verkligen om Alex och det är så himla mycket som gör honom speciell.
Inte bara utsidan men mest insidan , han är bara så annorlunda ifrån alla andra killar jag varit med så att säga ...
Jag skulle nog säga att om jag och Alex verkligen vill så skulle vi nog klara en väldigt längre tid ihop för vi bråkar liksom aldrig eller något sådant ...
Vi har jättebra personkemi och ja allt funkar så bra med oss : )
Just nu så finns det bara en sak / person som skulle kunna förstöra det mellan mig och Alex men jag tänker inte låta det ske ...
tycker det är lite dålig stil av människan att inte lämna mig ifred och acceptera att jag har gått vidare till ett förhållande och verkligen vill lägga allt gammalt åt sidan och försöka på riktigt med en viktig person ... "

Klara har även föreslagit att om jag lyckas få ihop pengarna till en systemis att jag har en intervju med Alex : )
skulle faktiskt vara jätteroligt ...
tror att jag skulle få reda på saker som inte ens jag vet om liksom ...
så har ni lite funderingar eller frågor som man kan fråga så är det bara att säga till : )

pössz ,... // Caaamii

Kommentarer
Postat av: Jenny Lennartsson

Okej va bra gjort av dig får dom lite extra träning :) hihi..

Mm det är ju såå gott med pizza,,gör du nu ikväll då annars? :)

2009-02-09 @ 20:00:14
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Mariah

bra att ha ett förhållande där personkemin stämmer.

2009-02-09 @ 21:43:53
URL: http://nimah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0