WOHO ;D

idag har varit en bra dag ...
har varit hemma och varit slö typ hela dagen ...
robban fixade några spel åt mig så har typ bara vart vid datan ...
fast såg värsta bra filmen :O
omg asså den va så himla bra och man blev verkligen rörd och jag börja stor lipa jätte mkt :(
va jätte sorligt men en jätte bra film :)
sen så ringde mammsi och skrämde mig lite haha xD
och janne var visst också förkyld...
som alla andra verkar vara :P
idag har jag snackat mycket med johan :)
och jag blev jätte glad saknat honom så jävla mycket ..
saknar iofs fort honom men ändå haha :P
så bomb messa vi vandra jätte mkt så det är jätte många sms från johan nu typ bara från honom säger vi xD

jag känner faktiskt att jag verkligen vill vara med patte latte :O
lite konstigt men han e jätte rolig att kolla skräckfilm med hahaha xD
men nu ska jag leka lite med photoshop typ :)
sen sova tror jag men vi hörs

pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0