to do list

HAHAHA XD
ni vet min att göra lista ?
nu fick jag ju inget av sakerna gjorda typ :)
så jag kommer känna mig som en plugghäst närmsta tiden :)
undrar du varför ? :O
här har du det :)
stress? NEJ DA INTE DET MINSTA (A)


Lör 27 sep -
Åker hem är i Sthlm 14.00 hemma runt 15.00 [ x ]
Läsa ur Eng boken [ x ]
Plugga Sam [ inte gjort ]
Ledarkunskaps läxa [ inte gjort ]
Göra klart Jonas Tattis [ inte gjort ]

Sön 28 Sep -
Läsa ur Eng boken
[ inte gjort ]
Plugga till No-Provet [ inte gjort ]
Gör klart ledarkunskaps läxan [ x ]

Måndag 22 Sep -

Läsa ur Eng boken [ x ]

Plugga till No-Provet [ x ]
Plugga matte [ x ]

Tisdag 30 Okt -
Läsa klart Eng boken [ inte gjort ]
Börja på Eng bok rec [ inte gjort ]
No-Prov [ x ]
Låna Sv bok [ inte gjort ]

Onsdag 1 Okt -
Ungdomsmottagningen
[ inte gjort ]
Skolfoto [ x ]
Läsa Sv boken [ inte gjort ]
Plugga Spanska [ x ]

Torsdag 2 Okt -
Inlämning "Lag & Rätt" [ x ]
Plugga matte [ x ]
Plugga Spanska [ x ]

v.42 Inlämning av Eng bok rec [ ]
v.43-45 Muntlig presentation av Eng bok rec [ ]
Vara med Sam [ ]
Vara med Sämi [ x ]
Vara med Nalle [ ]
Vara med Filip [ x ]
OCH SÅ BLOGGA !!!!!!!!! :) [ x ]

pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0