tävlingen äntligen avslutad och nu går vi vidare

okej här har vi det det blev 3 finalister som fick svara på några extra frågor sofie svarade aldrig så det var mellan marcus och sami som hade lika mycket så jag tog 3 till frågor till dem och sami vann så nu har sami äntligen valt något hon sa veckans musik lista ... asså att jag ska börja med det :P
priset av tävlingen var väl inte riktigt så mend et funkar för mig så nu får sami välja denna veckans musik lista :)
det kommer vara 5 låtar och vinsten på nästa tävling blir en vanilj shake ...
sami valde det xD
tävlingen dyker nog upp imon skulle jag tro
vanilj shaken får man såklart av mig så man kan få en dag av cami plus en shake som jag bjuder på :)
så haha xD

pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0